Naszą misją jest dbanie o rozwój dzieci w przedziale wiekowym od 5 do 14 lat. Chcemy dać im możliwość odkrycia w sobie swojego geniuszu oraz odnalezienia wszystkich ukrytych zdolności własnego mózgu.
Już nie możemy doczekać się wspólnych zajęć! Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Gdzie znajdę link na zajęcia?
Link na zajęcia jest w mailu, z którego przekierowano Państwa na tą stronę. Aby się połączyć, trzeba kliknąć przycisk ,,Spotkanie z trenerem". Jeśli nie zadziała - na dole maila jest też link do ręcznego skopiowania w przeglądarkę.
Ile trwają zajęcia?
Lekcja pokazowa trwa około godziny. 45 minut to czas, gdy dzieci aktywnie pracują z trenerem, a ostatnie 15 minut przeznaczone jest na rozmowę z rodzicami, przedstawienie oferty i ewentualne pytania.
Jak się połączyć?
W mailu znajdą Państwo przycisk ,,Spotkanie z trenerem" oraz obrazkową instrukcję podłączenia. Jeśli przycisk nie zadziała, można użyć linku, który znajduje się na dole maila i wkleić go w przeglądarkę lub pobrać aplikację Zoom i po wybraniu opcji ,,Dołącz do spotkania" ręcznie wpisać ID spotkania oraz hasło - one też są na dole maila. Uwaga - Zoom może nie zadziałać, jeśli mają Państwo wyłączoną opcję wyskakujących okien, można to zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Skąd pobrać aplikację?
Zależnie od telefonu, aplikację pobieramy ze Sklepu Play (Android) lub AppStore (Apple). W pierwszym przypadku aplikacja to "Simple Soroban", w drugim "Know Abacus". Pobiera się je tak samo jak wszystkie pozostałe, które instalują Państwo na telefonach/tabletach. Aplikacja jest oczywiście bezpłatna.
Na zajęcia potrzebne jest urządzenie z kamerą i mikrofonem, przez które się połączymy, drugie urządzenie z dotykowym ekranem i pobraną aplikacją z liczydłem (najlepiej telefon lub tablet) oraz dziecko ;)
Aplikację pobieramy na urządzenie z dotykowym ekranem tak, żeby dziecko mogło ,,przesuwać" koraliki- najlepiej telefon, ewentualnie tablet.
Tak, dzieci biorą aktywnie udział w zajęciach, więc trenerka musi móc z nimi rozmawiać i obserwować ich pracę, żeby wyłapać ewentualne błędy w pracy palców- szczególnie na początku kursu to bardzo ważne.